« »

Τιμητικό αναμνηστικό δίπλωμα

Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 01 Ιούλιος 2016

EntimioPAME

 Ένα πολύ συγκινητικό λιτό ευχαριστήριο.

Μια δυνατή αίσθηση υπερηφάνειας, που είμαι και εγώ, ένας απ’ αυτούς που ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ευχαριστούν για ότι κάναμε για τα παιδιά τους.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα σωματεία του ΠΑΜΕ, για την ευκαιρία που μας έδωσαν να βάλουμε κι εμείς ένα λιθάρι ώστε να γιγαντώσει η αλληλεγγύη μεταξύ των εργαζομένων.

κλικ στην εικόνα  

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΘΕΣΕΙΣ

Δημοσιεύθηκε : Κυριακή, 20 Μάρτιος 2016

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Των Εκπαιδευτικών – Γονέων – Μαθητών Των «ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ»

Δημοσιεύθηκε : Σάββατο, 12 Μάρτιος 2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Των Εκπαιδευτικών – Γονέων – Μαθητών

Των «ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ»

 

Εμείς οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και οι μαθητές των «Μαθημάτων Αλληλεγγύης» που οργανώνουν τα σωματεία: ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ & ΣΥΝΑΦΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ,  ΕΜΠΟΡΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝ & ΛΟΙΠΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ, ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ – ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ,  ΓΑΛΑΚΤΟΣ-ΤΡΟΦΙΜΩΝ-ΠΟΤΩΝ, ΦΑΡΜΑΚΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝ, ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΙΚΑ, χαιρετίζουμε τη μεγάλη αυτή πρωτοβουλία ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, η οποία έχει δώσει ανάσα σε δεκάδες λαϊκές οικογένειες της πόλης.

Διαβάστε περισσότερα: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Των Εκπαιδευτικών – Γονέων – Μαθητών Των «ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ»

ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 15 Φεβρουάριος 2016

Η χρησιμότητα των σχολικών εκδρομών, ως παράγοντας κοινωνικοποίησης των μαθητών, είναι αδιαμφισβήτητη γι αυτό και αποτελούν απαραίτητο στοιχείο της σχολικής ζωής. Από αυτό το σημείο όμως μέχρι την επέκταση των πολυήμερων εκδρομών ακόμα και στο Δημοτικό –με διάφορες μορφές - υπάρχει τεράστια απόσταση.

Διαβάστε περισσότερα: ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Ιστορική γραμμή

Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 15 Φεβρουάριος 2016

Στη διδασκαλία των διάφορων γνωστικών αντικειμένων, μπορούν να χρησιμοποιηθούν πολλά εργαλεία. Κανένα δεν είναι πανάκεια αλλά και κανένα δεν είναι άχρηστο. Στην εποχή που ζούμε η ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις. Μας δίνει μεγαλύτερες δυνατότητες στήριξης της διδασκαλίας. Μπορούμε να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον των μαθητών, μέσα από γνώσεις και δεξιότητες τις οποίες ήδη έχουν. Ένα παράδειγμα για το μάθημα της Ιστορίας είναι και ο παρακάτω σύνδεσμος. Αν βάλουμε τα παιδιά να φτιάξουν τα ίδια την ιστορική γραμμή, τότε το κέρδος θα είναι πολύ μεγαλύτερο, γιατί θα ψάξουν για πληροφορίες και έτσι το δημιούγημα θα είναι αποτέλεσμα της γνώσης τους.

Ιστορική γραμμή