«Η απεργία αναστέλλεται» (με τις υπογραφές Τρίμη, Σαββίδη). Τι θράσος! Ανακοινώσανε την αναστολή μιας απεργίας που με απόφασή τους δεν έγινε ποτέ!

***

Στην πράξη αποδείχτηκε ότι η μόνη εφημερίδα που όχι μόνο πήρε μέρος στην απεργία για την ΕΡΤ, αλλά μετατράπηκε η ίδια σε σημαντικό όπλο της απεργίας είναι ο «Ριζοσπάστης». Το μόνο κανάλι που όχι μόνο πήρε μέρος στην απεργία αλλά έγινε και το ζωντανό προπύργιο της απεργίας είναι ο «902». Το μόνο ιντερνετικό μέσο που προσάρμοσε στο έπακρο την ύλη του ώστε αυτή να υπηρετεί την απεργία είναι το πόρταλ «902.gr».

περισσότερα

Η Δημοκρατία,

 

που αναγνωρίζει στον εκάστοτε υπουργό τη δικαιοδοσία, με μια μονοκονδυλιά, να βάζει «μαύρο» σήμερα στην ΕΡΤ, αύριο στη ΔΕΗ και στην ΕΥΔΑΠ, μεθαύριο στα Αμυντικά Συστήματα, στα Ναυπηγεία και στα Ασφαλιστικά Ταμεία,

Ανοιχτή επιστολή απολυμένων ταξιθετών από το "Αλ Τσαντίρι News"

pame-02Ένα επιχείρημα που ακούγεται τις τελευταίες μέρες, από όσους εμμέσως πλην σαφώς συμφωνούν με τις αποφάσεις της συγκυβέρνησης στο ζήτημα της ΕΡΤ, είναι το εξής: «Τόσοι απολύθηκαν στον ιδιωτικό τομέα και κανείς δεν αντέδρασε, δεν τους συμπαραστάθηκε».