Ο κ. Γ. Αμυράς, λένε τα ΜΜΕ, προώθησε στο Υπουργείο Παιδείας, την επιστολή του Δήμου Πωγωνίου για επαναλειτουργία του Δημοτικού Σχολείου Πωγωνιανής. Από όλα τα προβλήματα στο χώρο της εκπαίδευσης, του νομού στον οποίο εκλέγεται, επέλεξε να στηρίξει και να προωθήσει το αίτημα μιας ΜΚΟ. Παρ’ όλο που ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων είχε διαφορετική άποψη και έστειλε αρνητική απάντηση. Επιλογή του.
Εντυπωσιακή είναι και η ταχύτητα με την οποία ενήργησε η Διοίκηση της εκπαίδευσης. Προώθησε ΑΜΕΣΑ το αίτημα της συγκεκριμένης ΜΚΟ. Ένας μηχανισμός ο οποίος σε κάθε άλλο πρόβλημα στο χώρο της εκπαίδευσης, σέρνεται και βάζει χίλια δυο εμπόδια ώστε οποιαδήποτε επίλυση προβλήματος να τραβάει χρόνο.
*** Για τις καταλήψεις στα σχολεία, τι γνώμη έχετε;
*** Δεν φαντάζομαι να υποστηρίζετε τα καλόπαιδα, ε;
*** Κυρανάκης: "Είναι σωστό να διεκδικούν οι μαθητές, είναι λάθος όμως να το κάνουν με καταλήψεις."
*** Και πώς πρέπει να το κάνουν, Κωστάκη μου;
*** Με αναρτήσεις στο ΦουΜπου;
Το 84% των φυλακισμένων στα νησιά του Αιγαίου (το 52% γυναικόπαιδα) προέρχονται από 5 εμπόλεμες ζώνες – Επίσημα στοιχεία
Μετά τα γεγονότα στη Μόρια, ένας εθνικιστικός εσμός, επιδοτούμενος από πολιτικά και μιντιακά κέντρα, επιδίδεται στη συνήθη σκατοψυχιά με «όπλο» το ψέμα, την παραχάραξη, τον δικολαβισμό, την πρόκληση καταγμάτων στο αυτονόητο, στο οφθαλμοφανές, στην αλήθεια.
Εμένα οι γιαγιάδες μου ήρθαν πρόσφυγες από τη Σμύρνη.
Η προγιαγιά μου η Κατίνα με τις κόρες της, την Μαρία, την Στάσα, την Αδαμαντία και την Ευαγγελία την γιαγιά μου.
Μια μάνα με τέσσερις κόρες.
Τι γίνηκαν οι άντρες, δεν ξέρω.
Ξέρω μονάχα πως η προγιαγιά μου μέχρι να φύγουν από τον τόπο τους, πήγαινε στις μπουγάδες των Τούρκων τους έκλεβε τις φορεσιές και έντυνε με αυτά τους κατατρεγμένους Έλληνες μήπως καταφέρουν και σωθούν, ντυμένοι ως Τούρκοι.