Αφού απαξίωσαν με τις ενέργειές τους και τις παραλείψεις τους το Δημόσιο Σχολείο έρχονται τώρα να το αποτελειώσουν..
Να βάλουν την ταφόπλακα..!!
Ταφόπλακα είναι το νομοθέτημα με τον εύηχο τίτλο «…περί αναβάθμισης του Δημόσιου Σχολείου..» που επιβάλλει ένα είδος αξιολόγησης στα Σχολεία μας.
Το νομοθέτημα αυτό είναι ένα κατασκεύασμα βγαλμένο από τα πιο μαύρα υπόγεια του φιλελευθερισμού. Είναι μια σκόπιμη και στοχευμένη επιλογή.
Η προτεινόμενη διαδικασία αξιολόγησης και ο τρόπος που επέλεξε το ΥΠΑΙΘ να την επιβάλλει δείχνουν πως ο στόχος τους δεν είναι η αναβάθμιση του Δημόσιου Σχολείου.
Πουθενά σε κανένα σημείο του νόμου τους, δεν αναφέρεται η ευθύνη του κράτους απέναντι στην Eκπαίδευση. Οι υποχρεώσεις του για τα Δημόσια Σχολεία.
Αυτό δεν ενοχλεί κανέναν;

Αγωνιστική Συσπείρωση

Το Υπουργείο Παιδείας έδωσε στη δημοσιότητα, μετά από έναν ολόκληρο χρόνο, την «αμαρτωλή» σύμβαση με την αμερικάνικη πολυεθνική εταιρία Cisco, για την παροχή της «σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης» σε όλα τα σχολεία της χώρας στην περίοδο της πανδημίας.

Από την ίδια τη σύμβαση προκύπτουν σοβαρά ζητήματα που είχαν καταγγείλει με δημόσιες ανακοινώσεις τους μία σειρά πρωτοβάθμια σωματεία εκπαιδευτικών αλλά και φορείς του γονεϊκού κινήματος, ήδη από την έναρξη ακόμα της τηλεκπαίδευσης.

Με την δημοσιοποίηση της σύμβασης αποκαλύφθηκε το τεράστιο μέγεθος του ψέματος και της υποκρισίας της κυβέρνησης ότι η τηλεκπαίδευση «δεν κοστίζει ούτε ένα ευρώ στο Ελληνικό Δημόσιο» και ότι «δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αξιοποίησης στοιχείων από την χρήση των προσφερόμενων ψηφιακών υπηρεσιών».

{ο βαθμός έπεται...}

  H βαθμολόγηση της επίδοσης των μαθητών είναι μια καίρια, ουσιαστική και υπεύθυνη πτυχή του έργου του εκπαιδευτικού.
  Ο καθηγητής καλείται να αποτυπώσει – σε ένα αριθμό/βαθμό το επίπεδο των γνώσεων του μαθητή μετά από ένα χρονικό διάστημα εκπαιδευτικής διαδικασίας μαζί του. Σε κανονικές συνθήκες η διαδικασία κυλούσε ομαλά, αν και πάντα βασανιστικά: «μήπως αδικήσω... θα είμαι αντικειμενικός..;»  
    Ποιο «πρόβλημα» προέκυψε σήμερα;
Πολύ κουρνιαχτό σήκωσε η κυβέρνηση για την βιντεοσκόπηση των μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο. Οι ειδικοί που καλούνται να εφαρμόσουν την απόφαση διαφωνούν. Δεν βρίσκουν καμιά ουσιαστική προσφορά.
Για ποιο λόγο λοιπόν επιμένει η κυβέρνηση;
  1. Ένας προφανής λόγος είναι η δημιουργία κλίματος ανασφάλειας στον χώρο των εκπαιδευτικών. Τα πάντα παρακολουθούνται, τα πάντα καταγράφονται. Ακολουθήστε πιστά τις οδηγίες, προωθήστε την εκπαιδευτική πολιτική και τις επιταγές του ΟΟΣΑ, γιατί σας έχουμε καταγράψει. Έρχεται η αξιολόγηση, οπότε η ικανότητά σας μπορεί να αποδειχτεί. Τα κεφάλια μέσα λοιπόν.

Καταραμένο και Άχρηστο Δημόσιο:

  • Σύστημα υγείας
  • Σχολείο (και των τριών βαθμίδων)
  • Υπηρεσίες
  • ……..

και ότι είναι Δημόσιο.
Γιατί;
Γιατί έχει τεμπέληδες, άχρηστους, αργόμισθους και άπλυτους μας είχε ονομάσει παλαιότερα κάποιος σοσιαλιστής (τρομάρα του!) υπουργός.
"Ήμουνα νιος και γέρασα", που λέει και ο λαός, τα ίδια και τα ίδια. Οι ίδιοι και οι ίδιοι. Μια προσπάθεια να μας απαξιώσουν στη συνείδηση των συμπολιτών μας. Το ότι σαράντα (μιλάω για το διάστημα που το ακούω εγώ) χρόνια τώρα συνεχίζουν την ίδια προσπάθεια σημαίνει ότι δεν το καταφέρνουν. Γι’ αυτό συνεχίζουν. Και θα το προσπαθούν συνέχεια. Γιατί στη συνείδηση της πλειοψηφίας των συμπολιτών είναι καταγεγραμμένη η προσφορά μας. Γι’ αυτό και δεν θα το καταφέρουν ποτέ.